2007. december 12., szerda

Mi a fene?

Beteg vagyok!!:(
Mármint most komolyan.....reggel 4:30-kor arra ébredtem, hogy gecimód rosszul vagyok!
Láz,fejfájás,szar közérzet,tiszta takony vagyok, trüsszögök orba-szájba minden amit csak el lehet képzelni!:)
Neocitrán, coldrex, algopirin, tea, méz, na hát nekem a szar se jó mármint nem tudom mi a tökömet kéne még beszednem, hogy kicsit gatyába rázzam magam!
Szval egész nap vegetáltam, pedig reggel még erősen gondolkodtam azon, hogy meglátogatom az uszodát , de hát áhh gyorsan kivertem a fejemből!
Végre megvan az új modemem, már hetek óta szarakodott a netem, keményen 6kbit/sec-es átlag letöltésem volt, fogtam is e fejem, most végre minden a régi simán szedek 900 kbit és 1 mega között bár azért ez is fura minek van akkor 10 megás netem???
Na megyek nézek 1 kis South Park-ot!
További jó estét emberkék!!!
Dirty mef

Nincsenek megjegyzések: