2007. december 9., vasárnap

Csak lazán

Tegnap jó kis szalagavató partyn estünk túl, na persze kinek jó kinek kevésbé már a vége felé!
Ugyanis a kis műkerti bandánk ismét alakított minden féle állapotban megtalálhatóak voltunk, vagy talán mégsem?Azt hiszem azért teljesen józan senki nem volt de a sakáll részeg emberkék megtalálhatóak voltak!:):)Jómagam csak okosan és mértékkel talán kicsit visszafogottan töltöttem magamba az ellazulást segítő anyagokat tudván az elmúlt hetekben én is kitettem magamért!
Szval nem sikerült lerészegednem, amit nem is bántam megkimélve magamat a kicsit kellemes mégis őrjítő másnaposságtól!
Petinek szeretném ezúton is megköszönni a belépőket a Fabrique-os partyba!


Azon gondolkodtam mivel lepjem meg magamat karácsonyra....?
Olvastam egy könyvről ami felkeltette az érdeklődésemet tudni illik elég sok felháborodást keltett megjelenésekor és a story alapján hát télleg nem lehet olyan rossz, de majd ez idővel elvállik!
A lényegben a lényeg, hogy ideje, lesz hogy ujra előkapjak pár könyvet mert mostanában sajnos eléggé elhanyagoltam....talán el is feejtettem olvasni???:)
Csunya is lenne.....hehe
A könyv amit kinéztem magamnak:

-Battle Royal:




Valahol, valamikor egy diktatórikus távol-keleti országban, az állami vezetők kegyetlen kísérletet eszelnek ki: negyvenkét középiskolást egy lakatlan szigeten arra kényszerítenek, hogy életre-halálra megvívjanak egymással. Géppisztolytól kezdve a sarlón át a konyhai étkészletből származó villáig, bármilyen fegyver a rendelkezésükre áll… A Programnak csak egyetlen túlélője lehet: a győztes. Takami Kósun regénye – melyet gyakran neveznek a 21. századi Legyek urának – botrányos karriert futott be. Bár megjelenését a japán kormány is ellenezte, a regény 1999 óta több kontinensen vezeti a sikerlistákat, számos feldolgozást ért meg.

Nincsenek megjegyzések: